● INSTAGRAM ID: vankykhoo ●

Tuesday, May 11, 2010

期待期待♥


明天就要和老公去云顶了
YEAH YEAH YEAH!!!
期待期待 =P
我已经有7,8年没去云顶了
今天早上还兴奋到睡不着
不到7.30就起床了 =.=
很期待可是也很怕
期待是因为要和老公去玩了♥
怕是因为时间会过很快 =x


话说回来
前天(09/05)是我和老公在一起的1周年♥
晚上,老公载我去吃批萨

那天是母亲节

那里超多人的

那些服务生忙到死

我的芝士粉都没拿给我
没有番茄酱和芝士粉的批萨味道怪怪的=S
不过还是谢谢老公♥

4 comments:

  1. don't think too much..just enjoy those precious moments and feel the happiness :))

    ♥♥♥♥♥
    *I was at KimGary's during mothers's day we have to queue up for 1 hours + cos my friend,she has a 50% discount for her bday...the food was pathetically sucks ..but we have 1/2 price afterall..not bad tho.:))
    ♥♥♥♥♥

    ReplyDelete
  2. lol... to me ..lol..very choosy XDD..ntg speciall..my tastes are bored of it.... ><

    ReplyDelete